Let's Play World

Játékokról és játékhírekről szeretném leírni a gondolataimat ezen az oldalon. Ha tetszik amit látsz, látogass el gyakran, mert szinte minden nap frissítem a blogot!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mortal Kombat - Story Mode Harcok

2012.03.11. 23:00 bence560

Mielőtt teljesen elzárom a fejemben ezt a pár nap szenvedést, le szeretném írni, hogy mik voltak a legemlékezetesebben unfair meccsek a játék story módjában.

Raiden vs Shao Kahn: A végső Shao Kahn meccs. Az elsőt még meg tudtam nyerni különösebb nehézség nélkül, a Fire Ball spammelés jól működött, de Raidennel már más volt a helyzet. Nem elég, hogy az x-ray csapása gyakorlatilag megöl, de a legtöbb támadása 1-2 másodpercre bekábít, mialatt a sz*rt is kiveri belőlem. Ami pedig nem kábít el, az megszakíthatatlan és szinte biztos hogy eltalál. Az meg már tényleg csak a ráadás, hogy az én ütéseim alig sebzik, de ő egy rúgással leveszi az életem 1/8-át.

Kabal vs. Mileena + Noob: Mint mindegyik 1 vs 2 küzdelem, ez sem fair, de hogy 2 teleportálós karaktert tesz be ellenem egyszerre, ez már tényleg kiborító. Mindkét ellenfél úgy kel fel egy uppercut után, hogy valamelyik szinte kivédhetetlen teleportálós támadását elnyomja 2-3-szor, aztán behívja a társát egy teleport tag-gel.

Raiden vs. Jax, Stryker, Kabal + Kitana, Nightwolf, Kung Lao: Amikor ezt a halott brigádot kell legyőzni, azt hihetnénk, hogy nem nagy dolog, hiszen klasszikus 1 vs 1-ben kell megverni őket. Aztán az első menet után rájössz, hogy 1 életcsíkkal kell legyőzni 3 ellenfelet úgy, hogy nem töltődik vissza semennyit egy kör urán.

Cyber Sub-Zero vs. Goro + Kintaro: Amikor először megláttam ezt az összeállítást, majdnem összepisiltem magamat. Számtalanszor hagytam el úgy a ringet, hogy pár % életnél és csak 1 ellenfélnél elnyomta Goro az x-ray támadását, ami több mint 50% életet levesz. És persze mindkettőnek vannak megszakíthatatlan támadásaik.

Kano harcok: Valószínűleg csak nekem okozott gondot, de az a pár Kano elleni küzdelem különösen sok frusztrációt okozott. Úgy repked a pályán ide-oda mint egy kicseszett kosárlabda, és látszólag mindig eltalál. Azért az hozzátartozik, hogy a fojtogatás mozdulata annyira nevetséges, hogy mindig megmosolyogtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://lpworld.blog.hu/api/trackback/id/tr954310660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása